söndag 16 februari 2014

Inköp från två symässor i februari

Nu i februari har jag varit på två symässor. Första helgen i februari var det multimässa på Fyrishov med Antik-Sy-Hälsa-Hem och trädgård. På övre bilden syns mina inköp därifrån. Det blev brunprickigt ekologiskt tyg från Delatezz, band och spännen från Oaffen och lite sybehör från en annan utställare.  Nu i helgen var det dags igen för syfestival i Älvsjö. På nedre bilden syns mina inköp därifrån. Gladast blev jag av att hitta tyget uppe till vänster. Det är grå cable knit från ikasyr och jag var så besviken att jag inte hann köpa det innan det tog slut hos strömming. Det har inte heller funnits kvar i webshopen hos ikasyr men det visade sig att hon hade några enstaka meter kvar som var med till syfestivalen så två stycken enmetersbitar blev mina. I enlighet med mitt nyårslöfte har jag bara köpt ekologiska tyger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar