torsdag 16 juni 2011

Sista dagen i stegtävlingen

Idag är det sista dagen i stegtävlingen som jag skrivit om tidigare. Vi är 23 st kvar som ska dela på 11 priser, så sannolikheten att vinna något är nästan 50% (ca 47,8). Jag hoppas verkligen att jag vinner något, men även om jag inte vinner så har jag i alla fall gått fler steg än jag skulle ha gjort utan denna tävling för det är verkligen en sporre att ha en stegräknare på sig. Vinnarna dras imorgon så det blir en spännande dag. Sponsorerna som bidrar med fina priser är följande:

Sybehör till bra priser, snabbt levererat!

Tyger och sybehör direkt från Asien.

Hos oss kan Du handla i lugn och ro, när Du har tid. Vi har öppet dygnet runt och Du behöver aldrig stå i kassan och köa! Hitta, välja och beställa barntyger och sybehör på ett enkel sätt. Min idé av en liten webshop

Egendesignade barnkläder och tyger av högsta kvalité

Ekologiska barnkläder och lekfulla tyger!

Ekologiska barnkläder och tyger

Svenskdesignade tyger. Färgglatt, nytänkande och retro.


Lilofant design

Penguin design

Monika Kylli Emballage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar