torsdag 27 januari 2011

Mer tyg

Idag kom mitt hemliga paket med 1 kg tyg som jag köpt från JNYdesign. Det var riktigt spännande att öppna det. Eftersom jag nyss köpt tyg därifrån var jag lite orolig att jag skulle få något som jag redan köpt, men jag hade tur och det blev inga dubletter. Alla bitarna i det hemliga paketet var tillräckligt stora att sy bebisplagg av. Nu börjar jag ha en hel del tyger, och fler ska det bli. Jag beställde tyg från Znok, när det ekologiska Finn djuren gick att beställa igår. Jag beställde några andra tyger också förstås när jag ändå höll på, men inte så stora bitar av varje. Jag vill gärna ha många tyger och för att inte bli ruinerad på min nya hobby så får det bli mindre mängd av varje tyg, det behövs ju som tur är inte så mycket tyg för sonens kläder än.
Tygerna i det hemliga paketet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar