torsdag 28 april 2011

Mitt första klädbyte

Nyligen deltog jag i mitt första klädbyte, även kallat swap, initierat på sysidan. Det går till så att de som deltar ska sy något åt någon annan och så får man själv ett paket med något som någon annan sytt. Vi skulle sy en överdel och ett valfritt tillbehör. Jag fick mig tilldelat att sy åt en pojke med storlek 68. Eftersom mitt omlottbodymönster som jag sytt till sonen efter är i storlek 68 så passade det ju bra att sy en omlottbody. Jag valde att sy den i JNYs härligt mjuka borstade interlock med vilda djur, med röd mudd och kantband. Som tillbehör blev det en matchande snuttefilt. Paketet jag fick innehöll en jättefin body och mössa. Det var jättekul att sy åt någon annan och spännande att få paket, så jag har redan anmält mig till ett nytt byte. Idag fick jag reda på till vem jag ska sy, jag har redan börjat fundera lite på vad jag ska sy.
Bodyn som jag sydde

Snuttefilten som jag sydde

Det här fick jag

1 kommentar:

  1. JÄttesnygg body o snutte, mottagaren blir säkert nöjd!!!

    SvaraRadera