fredag 7 oktober 2011

Nya tyger

Jag har inte hunnit sy så mycket den senaste tiden eftersom vi flyttat till en ny större lägenhet (där jag numera har ett syrum, mer om det vid ett annat tillfälle). Däremot har jag fått hem en hel del nytt tyg. Förutom de jag fick i mitt hemliga paket i höstbytet så har jag nyligen fått hem tyg från Strömming design och Lilofant design (se bilder nedan) samt två (ett med flodhästar och ett med ugglor) som jag fick i present av min mamma som inte hunnit fastna på bild. Eftersom vi flyttat har jag inte hunnit tvätta mer än något enstaka av mina nya tyger, men jag längtar efter att få sy i dem.

Fyra stycken ekologiska bambutyger från strömming design, runda elefanter i båda färgställningarna, brun velour, samt staden. Elefanterna i gul/brun har jag redan hunnit sy i. De övriga har jag inte hunnit tvätta än.

Djurtåget och helikoptrar från Lilofant design överst och bambutyger från Myllymuksut, köpta via Strömming underst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar